Peyton Williams a tavalyi szezont Franciaországban töltötte, de Oroszországban is játszott jó pár évvel ezelőtt. A szülői kapocs nagyon fontos centerünk életében, így minden alkalommal meglátogatta őt családja, bárhol is játszott éppen. Másfél héttel ezelőtt Győrben látogatták meg lányukat, és nemcsak Peyton anyukája, hanem nevelőapja és nagyszülei is körbenéztek városunkban és csarnokunkban. Amerikai légiósunkat kérdeztük a látogatásról, a közös programokról és a szülei benyomásiról is városunkról és országunkról.

„Éppen ma mentek haza anyuék. Nagyon jó volt, hogy itt volt a nevelőapámmal és a nagyszüleimmel. Márciusban a család másik fele érkezik, édesapámmal és nevelőanyámmal, illetve a két féltesómmal. A családom nagyszerű, hogy ilyen váltásban látogatnak meg” – kezdte Peyton.

Ami a családi programot illeti, a szülők és nagyszülők a válogatott szünet második hetében érkeztek: „Másfél hetet töltöttek szüleim Magyarországon. Bécsbe érkeztek, béreltek egy autót és Budapest felé engem is felszedtek itt Győrben. A hétvégét velük töltöttem a fővárosban. Az első nap annyira fáradtak voltak a többiek az időeltolódástól, hogy igazából egymagam kóvályogtam a városban, vacsoráztam és elmentem a Fénymúzeumba, ami nagyon király volt. A második napon már sokkal pihentebb volt mindenki, és készen álltak várost nézni. Városnézőbusszal mentünk egy kört, amit először nehezen találtunk a nem túl egyértelmű kitáblázás miatt. Apa és a nagyszüleim a Várnegyedbe mentek, de mivel én azt már láttam, így én anyuval a zsidó negyedben vásárolgattam és ebédeltem. Ezt követően mindannyian a Városligetben találkoztunk és elmentünk a New York Caféba, majd én vissza Győrbe. A családom maradt még Budapesten pár napot.”

„Amíg én edzettem, addig ők maguktól felfedezték Győrt” – folytatta játékosunk – „Apa meglátogatta a helyi templomokat, majd közösen sétálgattunk a belvárosban. Természetesen, amíg itt voltak, arra voltak kíváncsiak, milyen az életem itt. Elvittem őket azokba az éttermekbe, reggelizőkbe és cukrászdákba, amelyekről tudom és hallottam, hogy jók. Utána megnézték a lakásomat is, szóval tényleg azt szerették volna látni, hogy megy sorom, ami egyébként remekül, szóval nem volt panasz részükről.”

Peyton családja két mérkőzésünkre is kilátogatott. Az egyik a Vasas ellen 96–65-re megnyert Magyar Kupa-negyeddöntő volt, a másik pedig a klub szempontjából történelmi 143–46-os PINKK felett aratott győzelem.

„Szerencsére mindkét meccset könnyen nyertük. Izgalmas volt számukra látni, milyen jól teljesítettünk. Főleg, hogy ilyen hatalmas sikereket értünk el ezen a két találkozón. Még ha nem is volt annyira körömrágós a PINKK ellen, de nagyon tetszett nekik, ahogyan játszottunk. Élvezték a Magyarországon töltött időt. Elutazásuk előtti utolsó két napot már Bécsben töltötték. Nagyon jó látni, hogy a nagyszüleim már bőven a nyolcvanas éveikben vannak, mégis rendkívül lelkesek, amikor utazásról és új helyek felfedezéséről van szó. Ami még királyabb, hogy a szüleim magukkal viszik őket szinte mindenhova.”

Zárásul arra voltunk kíváncsiak, mi tetszett legjobban Peyton szüleinek a látogatásuk alatt.

„Olyan országba utaztak, amely történelmileg gazdag múlttal rendelkezik. Szeretnek felfedezni és kifejezetten élvezték, hogy a mérkőzésre is ki tudtak jönni, találkozni a lányokkal és a stábbal, akikkel nap mint nap együtt dolgozom. Mindenki lenyűgözően kedves és vendégszerető volt velük, ezt nagyon szerették. Kellemesen töltötték itt az idejüket!”

Nos, bármikor szeretettel várjuk őket újból az egyetemi sportcsarnokban!